Eftersom barnen börjat skolan, min mamma fyllt år och löningen närmar sig inser jag att augusti månad går mot sitt slut. Så också sommaren. Då känns det alldeles utmärkt att ta sig an http://bokstavlarna.wordpress.com augustienkät för att summera lite,

Vad har du läst i sommar? Väldigt sparsamt, tyvärr. Hamnade i en lässvacka i vintras, som visade sig bli långvarig. De få böcker jag lyssnat på eller läst har varit romaner.

Vad önskar du att du hade läst i sommar? Fler böcker, helt enkelt.

Sommarens bästa? Att det blev så många härliga bad!

Sommarens sämsta: Att 4/5 av familjen blev magsjuk mitt under värsta värmeböljan.

Sommarens favoritklädsel: En rosa- och vitrutig kjol som jag närapå bodde i de varmaste veckorna.

Sommarens favoritmat/dryck Diverse grillat och sallader har gjort min sommar, men sommarens matliga höjdpunkt var familjens kräftskiva. Sommarens dryck blev en smoothie på kokosmjölk, grädde, hallon och blåbär.

Sommarens mest oväntade: Måste varit att jag började testa LCHF. Trivs bra hittills!

Hur var din sommar?

Hur mycket ser du fram emot hösten på en skala 1-10? Varje årstid har sin charm, och trots att sommaren mig är ännu skönare så säger jag 10.

IMG_5832.JPG

