Jag tror verkligen på att den lilla människan kan göra skillnad, och jag tror på människans godhet. Det finns enormt mycket lidande i världen, men istället för att sucka och tänka att “jag ju inget kan göra, så vill jag faktiskt göra något! Eftersom många bäckar små faktiskt blir en stor å så ber jag er att vara med!

Jag har startat en insamling till UNICEFs arbete. UNICEF arbetar för att barn runt om på jorden ska få en bättre tillvaro. Idag dör barn av krig, undernäring och behandlingsbara sjukdomar. UNICEF kämpar också för att stoppa AIDS-epidemin genom smittförebyggande insatser och stöd till de drabbade.

Det vore otroligt fint och roligt om du ville skänka en slant till min insamling!

Insamlingen är inspirerad av:
Gardells bok Torka aldrig tårar utan handskar. Kärleken
Virkat utan gränser
Fiktiviteters recension av Torka aldrig tårar utan handskar. Sjukdomen.
Gud och mina barn.

20130128-184749.jpg

