Idag frågar Fiktiviteter Ser du många tv-serier och vilken var din bästa i år?

Sedan drygt ett år tillbaka har jag sett extremt lite på tv. Tyvärr. Den största delen av tittandet har utgjorts av Bolibompa i ögonvrån när jag hjälpt Lillan med kläderna. Tror detta har jag faktiskt lyckats se alla avsnitt av en tv-serie i år: Lillyhammer. Den var underhållande och originall, men allra största fördelen var att den utspelde sig i vackra Lillehammer, en stad jag tillbringat mycket tid i genom åren. Blev så nostalgisk!

Serier jag gärna sett under året är t ex Homeland, Downtown Abbey och Torka aldrig tårar utan handskar.

Mina favoritserier från tidigare år är Desperate housewifes, Sex and the city och Felicity. Alla de tre har en berättarröst, så det konceptet är nog något jag gillar.

Är det några fler serier jag missat under året som gått?

